Szkolenia i wykłady – wykorzystanie serwisów Web 2.0 w biznesie

Ikona wpisu:: Szkolenia i wykłady – wykorzystanie serwisów Web 2.0 w biznesie

Cele szkolenia/korzyści dla uczestników

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • poznają zasady komunikowania się z odbiorcami z wykorzystaniem serwisów społecznościowych;
  • uchwycą sens marketingu wirusowego oraz dowiedzą się, jakie treści będą chętnie udostępniane przez internautów;
  • poznają inspirujące przykłady wykorzystania serwisów Web 2.0 w komunikacji marketingowej;
  • zobaczą przykłady aplikacji internetowych, z użyciem których działalność w mediach społecznościowych będzie prostsza i efektywniejsza;
  • poznają możliwości dotyczące monitorowania efektów kampanii w serwisach Web 2.0;
  • zapoznają się z możliwościami reklamy w serwisach społecznościowych (na przykładzie Facebook Ads).

Profil uczestnika

Moderatorzy społeczności, pracownicy działów marketingu i PR, osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem, urzędnicy przymierzający się do realizacji projektów wymagających konsultacji społecznych/poparcia społeczeństwa.

Marketing w serwisach Web 2.0 – dlaczego warto?

Działania promocyjne realizowane z wykorzystaniem social media mogą przynieść wiele korzyści. Oto przykłady:

  • Serwisy społecznościowe udostępniają narzędzia, dzięki którym treść może rozprzestrzeniać się lawinowo – nakłady finansowe nie odgrywają istotnej roli; wystarczy, że przekaz zainteresuje użytkowników.
  • Łącząc przekaz marketingowy z rozrywką charakterystyczną dla serwisów Web 2.0 można nie tylko zainteresować produktem, ale także zjednywać sobie użytkowników, by z biegiem czasu stali się oni ambasadorami marki.
  • Serwisy społecznościowe często są cennym źródłem informacji zwrotnych, a do tego pomagają w łagodzeniu sytuacji kryzysowych.
  • Strony Web 2.0 mogą pomóc w osiąganiu podobnych celów zdecydowanie mniejszym kosztem niż w przypadku mediów internetowych.
  • Znajomość aplikacji internetowych, które można zintegrować np. z Facebookiem, pozwala przygotować akcję promocyjną niemal z dnia na dzień (co w dobie internetu nie należy do rzadkości). Do tego odpowiednie narzędzia ułatwią monitorowanie efektów podjętych działań.

Cena i terminy

Do negocjacji – osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Kontakt

Zainteresowanych moją wiedzą i doświadczeniem zachęcam do kontaktu:

Marek Jeleśniański

  • marek.jelesnianski[małpa]oxido.pl
  • +48 698 644 128