Recepta na sukces w sieci

Ikona wpisu:: Recepta na sukces w sieci
3 komentarze

Ostatnio trafiłem na prezentację przedstawioną przez Alaina Thysa w czasie konferencji Marketing3 w Holandii. Przedstawił on pięć zasad, które sprawiają, że marki odnoszą sukces (marka jego zdaniem to nośnik pewnej historii). Myślę, że tę receptę można odnieść także do internetu – określa bowiem ona oczekiwania odbiorcy każdego produktu, a przecież serwis internetowy (w tym także blog) to przecież jakiś produkt…

Wyobraź sobie, że Twój czytelnik chce, abyś:

  • stworzył(a) coś, o co on się troszczy, czym się pasjonuje…,
  • stworzył(a) coś zabawnego, wiarygodnego i zapadającego w pamięć,
  • stworzył(a) coś, o czym on będzie mógł łatwo opowiedzieć innym,
  • był(a) w tym wszystkim szczery/-a, gdyż on nie chce wyjść na oszusta,
  • odpowiedział(a) historię, która uczyni jego rozmowy bardziej interesującymi.

Poniżej załączam prezentację stworzoną przez Thysa. Czy Waszym zdaniem te pięć punktów (rozwiniętej w niniejszej prezentacji) faktycznie gwarantuje sukces w internecie?

Komentarze

Wpis zatytułowany „Recepta na sukces w sieci” został skomentowany 3 razy. Dzięki!

  1. Marek Jeleśniański

    Zapraszam do komentowania! Napisz, co sądzisz o tym wpisie i jaka jest Twoja opinia na podjęty przeze mnie temat. Jeżeli podoba Ci się ta notka, udostępnij ją proszę w serwisach społecznościowych.

  1. […] jeszcze w 2008 roku nawiązując do prezentacji Alaina Thysa, najważniejszy jest czytelnik (Recepta na sukces w sieci) – to dla niego piszecie i to on będzie oceniał Wasze wpisy. Wasza opinia o własnej […]

Dodaj komentarz

Login to post a comment. If you do not have an account yet, sign up - it takes only a minute.