Natalia Hatalska o komercyjnej stronie blogosfery i relacjach między reklamodawcami a blogerami

Ikona wpisu:: Natalia Hatalska o komercyjnej stronie blogosfery i relacjach między reklamodawcami a blogerami
0 komentarzy

Natalia Hatalska na swoim blogu opublikowała ciekawe opracowanie dotyczące komercyjnej strony blogosfery. W e-booku „Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Działania reklamowe w blogosferze” zaprezentowała studia przypadków uzupełnione wynikami badań, wypowiedziami blogerów oraz własnymi wnioskami. Jestem w trakcie lektury, więc wolę wstrzymać się z ostateczną ocenę, ale póki co jest interesująco i merytorycznie. Nie czekając więc aż dobrnę do ostatniej strony zachęcam Was do lektury…

Publikacja składa z czterech części:

  1. Płacić czy nie płacić? Ile płacić? I za co płacić? Wszystko o pieniądzach :)
  2. Formy współpracy z blogerem – sponsoring, reklama, konkurs i co jeszcze?
  3. 12 studiów przypadków prezentujących różne formy współpracy firm z blogerami.
  4. 10 przykazań, które powinny konstytuować współpracę między blogerem a reklamodawcą.

E-booka o działaniach reklamowych w blogosferze możecie pobrać m.in. w serwisie Sladeshare. Możecie również skorzystać z wersji zamieszczonej poniżej…

Zainteresowanych odsyłam do wpisu Natalii Hatelskiej, w którym napisała ona o motywacjach przyświecających opracowaniu casebooka.

Korzystając z okazji zachęcam także do przeczytania wpisów mojego autorstwa na temat zarabiania na blogu.

Zarabianie na blogu

Komentarze

  1. Marek Jeleśniański

    Zapraszam do komentowania! Napisz, co sądzisz o tym wpisie i jaka jest Twoja opinia na podjęty przeze mnie temat. Jeżeli podoba Ci się ta notka, udostępnij ją proszę w serwisach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Login to post a comment. If you do not have an account yet, sign up - it takes only a minute.