Michał Kostrzewa o MSN.pl

Ikona wpisu:: Michał Kostrzewa o MSN.pl
0 komentarzy

Michał Kostrzewa, kierownik działu produktów MSN w polskim oddziale Microsoft, odpowiedzialny za portal MSN.pl, odpowiedział na kilka pytań zadanych przez Agnieszkę Ścieszkę, redaktorkę wortalu PC Centre. Poniżej zamieszczam przesłany przez niego list, w którym pisze o najważniejszych kwestiach związanych z polską wersją portalu Microsoftu.

Michała Kostrzewa
Polski oddział Microsoft
Kierownik działu produktów MSN

Próbując zdefiniować odbiorców serwisu internetowego MSN.pl muszę przyznać, że nie chcieliśmy zawężać swojej grupy docelowej. Na naszej stronie użytkownicy znajdą różnorodne serwisy począwszy od wiadomości aż po śmieszne filmy wideo. Chciałabym podkreślić, że koncentrujemy się na dostarczaniu najwyższej klasy treści rozrywkowych takich jak muzyka, informacje sportowe czy filmy wideo. Mamy zatem najbogatszą ofertę dla ludzi młodych.

Chcemy stać się miejscem w sieci, gdzie każdy użytkownik znajdzie interesujące go treści rozrywkowe (muzyka, film, gry, wideo) pochodzące od najlepszych producentów, zarówno krajowych jak i zagranicznych.

Z tak zdefiniowanego celu wynika jedna z naszych mocnych stron – bardzo bogata funkcjonalność. W jednym miejscu zebraliśmy treści od najlepszych producentów, krajowych i zagranicznych, w tym filmy video z MTV (Jackass) czy setki teledysków największych światowych gwiazd. MSN.pl to także wyszukiwarka wideo przeszukująca wszystkie inne serwisy, np. YouTube, najwyższej klasy usługi komunikacyjne i społecznościowe, poczta Hotmail (z unikalnym, aplikacyjnym interfejsem, bez wiadomości komercyjnych) czy Live Messenger (komunikator umożliwiający darmowe rozmowy tekstowe, głosowe i wideo z 300 milionami ludzi na świecie). MSN.pl to także skydrive, czyli 5 GB pamięci w Internecie, gdzie możemy przechować swoje pliki, zdjęcia i dokumenty oraz mieć do nich dostęp z dowolnego komputera na świecie – lub udostępnić je innym osobom.

W trakcie konstruowania oferty kierowaliśmy się głównie potrzebami użytkowników, nie zaś ofertą konkurencji. Wierzymy, że we współczesnym internecie firmy mające podobne produkty adresowane do podobnych grup docelowych mogą ze sobą współpracować i wzajemnie odnosić z tego tytułu korzyści. Dowodem popierającym tą tezę jest nasza udana współpraca z serwisem Gazeta.pl.

MSN Polska

Komentarze

Dodaj komentarz

Login to post a comment. If you do not have an account yet, sign up - it takes only a minute.