Cele szkolenia/korzyści dla uczestników
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- dowiedzą się, jakie są najważniejsze sposoby promocji firmy i marki w Internecie;
- poznają przydatne narzędzia e-marketingowe;
- zaznajomią się z trendami w marketingu internetowym, dzięki czemu łatwiej będzie im przygotowywać długofalowe plany promocji;
- poznają w praktyce zasady realizacji kampanii z wykorzystaniem reklamy kontekstowej (na przykładzie Google AdWords) oraz reklamy w mediach społecznościowych (na przykładzie Facebook Ads);
- dowiedzą się, czym jest pozycjonowanie oraz co zrobić, by strona internetowa w wynikach wyszukiwania pięła się w górę;
- poznają inspirujące przykłady wykorzystania internetu do realizacji kampanii marketingowej;
- dowiedzą się, czym jest marketing wirusowy oraz jakie treści będą chętnie udostępniane przez internautów;
- poznają systemy monitorowania efektów kampanii reklamowej oraz oglądalności strony www.
Profil uczestnika
Pracownicy działów marketingu i PR, osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem, osoby planujące realizację działań wymagających poparcia ze strony różnych grup społecznych.
Marketing internetowy – dlaczego warto?
Działania promocyjne w internecie mogą przynieść wiele korzyści. Oto przykłady:
- Internet, dzięki właściwym sobie cechom, umożliwia realizację precyzyjnie skierowanych kampanii przy mniejszym koszcie niż w przypadku mediów tradycyjnych.
- Serwisy społecznościowe udostępniają narzędzia, dzięki którym treść może rozprzestrzeniać się lawinowo – nakłady finansowe nie odgrywają istotnej roli; wystarczy, że przekaz zainteresuje użytkowników.
- Znajomość pewnych technik (np. pozycjonowania) pozwala na realizację działań, które przez internautów nie są postrzegane jako reklama. Dodatkowo w tym wypadku raz poniesiona inwestycja może przynosić konkretne korzyści przez długi czas.
- Poznanie systemów służących do monitorowania oglądalności strony www oraz analizowania efektów kampanii może być cennym źródłem informacji nie tylko na temat realizowanych działań marketingowych, ale także może na temat potrzeb Państwa klientów oraz mocnych i słabych stron oferty.
Cena i terminy
Do negocjacji – aby poznać szczegóły, proszę o kontakt.
Kontakt
Zainteresowanych moją wiedzą i doświadczeniem zapraszam do współpracy:
Marek Jeleśniański
- marek.jelesnianski[małpa]oxido.pl
- +48 698 644 128