Szkolenia i wykłady – współpraca z agencją interaktywną

Ikona wpisu:: Szkolenia i wykłady – współpraca z agencją interaktywną

Cele szkolenia/korzyści dla uczestników

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • poznają język właściwy dla branży interaktywnej, co ułatwi komunikację z agencją oraz pozwoli na uniknięcie nieporozumień;
  • dowiedzą się, jakie informacje powinny znaleźć się w zapytaniu ofertowym, kierowanym do agencji interaktywnej;
  • poznają trendy w marketingu internetowym, dzięki czemu łatwiej będzie im przygotowywać plany długofalowych strategii;
  • poznają inspirujące przykłady wykorzystania internetu w realizacji kampanii marketingowych;
  • poznają systemy służące do monitorowania efektów kampanii reklamowej oraz oglądalności strony www, dzięki czemu łatwiej będzie patrzeć agencji interaktywnej na ręce.

Profil uczestnika

Pracownicy działów marketingu i PR, osoby decyzyjne w kwestii wyboru kontrahentów odpowiedzialnych  za realizację kampanii reklamowej.

Dlaczego warto poznać branżę interaktywną?

Udana współpraca z agencją interaktywną może przynieść szereg korzyści. By jednak tak było, obie strony muszą mówić jednym językiem. Co więcej, znajomość trendów w marketingu internetowym pozwoli na świadome planowanie działań promocyjnych i tym samym może być istotnym źródłem oszczędności. Przydatna będzie także znajomość narzędzi pozwalających na obiektywną ocenę efektów współpracy.

Cena i terminy

Do negocjacji – osoby zainteresowane szczegółami na temat oferowanego szkolenia proszę o kontakt.

Kontakt

Zainteresowanych moją wiedzą i doświadczeniem zapraszam do współpracy:

Marek Jeleśniański

  • marek.jelesnianski[małpa]oxido.pl
  • +48 698 644 128